Vriend van het DGK

Waarom wil het Deurnes Gemengd Koor Vrienden?

Vrienden vormen een heel stabiele club rondom een vereniging, men draagt structureel bij aan het financiële resultaat en daarmee aan kwalitatief goede uitvoeringen van het koor. Zodat goede begeleidende musici en/of solisten gecontracteerd kunnen worden.

Waarom zou iemand vriend willen en moeten worden?

Ten eerste natuurlijk omdat men het koor een warm hart toe draagt. Er zijn al veel mensen, die als het maar even kan naar onze concerten komen. Wanneer men vriend is van het koor (voor het geringe bedrag van minimaal € 25,= per jaar), heeft men bij elk concert gegarandeerd een goede plaats tegen de normale concertprijs. Met name bij uitvoeringen in bijvoorbeeld de St. Willibrorduskerk aan de Markt, levert dit het voordeel op dat men niet erg vroeg in de kerk hoeft te zijn om toch een goede plaats te bemachtigen.

DOET U MEE??
Meldt u aan via de pagina Contact met uw naam, adres en telefoonnummer, dan nemen wij contact met u op.
Zo verzekert u zich van mooie concerten in de toekomst!

Met uw steun kunnen we bijvoorbeeld professionele begeleiding op een mooie vleugel realiseren!